Podręcznik Użytkownika
Szablony w aplikacji są wykorzystywane do generowania wiadomości email oraz dokumentów w formacie PDF
Szablony dostępne są w pakietach Professional oraz Business.
Na ekranie zarządzania szablonami wyświetlana jest aktualna lista szablonów. Dostępne są opcje zarządzania szablonami oraz przycisk funkcyjny Dodaj nowy szablon
— kliknij jeśli chcesz zmienić dane lub treści w szablonie
— kliknij jeśli chcesz skopiować szablon
— kliknij jeśli chcesz usunąć szablon
Po wciśnięciu przycisku Dodaj nowy szablon wyświetlany jest ekran z formularzem danych nowego szablonu.
Informacje wprowadzane w formularzu nowego szablonu:
Każdy szablon posiada swoją nazwę (wartość wymagana), opis (wartość opcjonalna) oraz zawartość. Do edycji szablonu wykorzystywany jest wizualny edytor, dzięki któremu możesz w pełni zarządzać jego treścią oraz formatowaniem. Możliwe jest sterowanie czcionkami, stylami, formatami, pogrubianie tekstu, wstawianie obrazów, tabel i wiele innych użytecznych opcji.
W szablonach możliwe jest korzystanie ze słów kluczowych, np.: {complaint_number}. Te słowa kluczowe w procesie generowania dokumentu lub wiadomości email zostaną zamienione na wartości pobrane z danych reklamacji. Kliknięcie w słowo kluczowe spowoduje wstawienie do treści szablonu.
Przykładowo, jeżeli w szablonie znajdzie się treść:
"Państwa reklamacja została zarejestrowana pod numerem: {complaint_number}"
po wygenerowaniu dokumentu lub wysłaniu wiadomości email treść będzie miała postać:
"Państwa reklamacja została zarejestrowana pod numerem: 120/04/2013".
Dostępne są również słowa kluczowe nie związane z reklamacją, np. bieżąca data oraz dane zalogowanego Użytkownika.
Ważne jest aby słowo kluczowe wstawione do szablonu było zgodne z jego definicją. Niepoprawne jest użycie: { complaint_number}, { complaint_number }, {nr reklamacji}.
W przypadku formatowania słowa kluczowego (np. pogrubienia) formatowanie musi być zastosowane do całego słowa kluczowego, niepoprawne jest formatowanie: {complaint_number}, poprawne {complaint_number}.
Pamiętaj, że szablony do eskalacji MUSZĄ zawierać słowo kluczowe {content} aby system mógł przenieść do nich treści.