Reklamator

Podręcznik Użytkownika

Projekty


Projekty to funkcjonalność dzięki której możesz organizować i zarządzać aktywnością dla swoich klientów. Mogą to być projekty związane z instalacją urządzeń, dostarczaniem produktów, połączoną sprzedażą itp. Do projektów możesz dołączać zamówienia, samodzielne produkty i załączniki.

Projekty

Szczegóły projektu

Projekt

Na tym ekranie prezentowane jest podsumowanie projektu. Zakres informacji:

  • Nazwa projektu
  • Adres
  • Status
  • Data rozpoczęcia
  • Termin zakończenia
  • Data zakończenia
  • Numer gwarancji
  • Opiekun projektu
  • Dane instalatora
  • Osoby kontaktowe
  • Wykonanie projektu - wyznaczane na podstawie statusów podpiętych zamówień

Z tego ekranu możesz również przejść do edycji projektu, wygenerować nowy numer gwarancji oraz utworzyć na podstawie szablonu dokument.

Zamówienia

Zamówienia

Wyświetlana jest lista wszystkich zamówień dołączonych do projektu. Klikając w numer zamówienia przejdziesz do jego szczegółów.

Produkty

Produkty

Wyświetlana jest lista wszystkich produktów dołączonych do projektu. Dla każdego produktu możesz podać jego numer seryjny oraz datę wygaśnięcia gwarancji. Nazwy produktów i ich numery seryjne możesz umieścić w szablonie i generować np. karty gwarancyjne.

Załączniki

Załączniki

Wyświetlana jest lista wszystkich załączników dołączonych do projektu.

Do góry