Podręcznik Użytkownika
Integracje dostępne są w pakiecie Business.
Integracje służą do wzbogacenia funkcjonalności Reklamatora o możliwości dostarczane przez systemy zewnętrzne. Aktualnie dostępne integracje:
Integracje zarządzane są przez moduł Integracje dostępny w ustawieniach systemu.
Wyświetlana jest lista dostępnych integracji podzielonych na grupy. Przy każdym module wyświetlana jest informacja czy integracja jest włączona. Jeśli klikniesz w wybrany element przejdziesz do szczegółów integracji w tym do konfiguracji zewnętrznej usługi.
Aktywacja choćby jednego modułu kurierskiego powoduje pojawienie się w szczegółach zgłoszeń dodatkowych opcji. Jest to możliwość przejścia do zarządzania przesyłkami dla zgłoszenia:
oraz szybki podgląd listy przesyłek zdefiniowanych w ramach reklamacji:
Kliknij przycisk Przesłki jeśli chcesz zobaczyć listę przesyłek lub dodać nową
Jeśli chcesz dodać nową przesyłkę, kliknij przycisk + Dodaj przesyłkę oraz wybierz przewoźnika. Formularz przesyłki zależy od wybranego przewoźnika.
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz DHL Parcel.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API DHL (login i hasło) skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://dhl24.com.pl/kontakt.html
Po podaniu danych i włączeniu modułu DHL Parcel jest dostępne na liście przewoźników w szczegółach reklamacji.
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz UPS.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API UPS (Access Key) skorzystaj ze strony: https://www.ups.com/upsdeveloperkit
Zarejestruj się lub zaloguj jeśli posiadasz już konto UPS, a następnie poproś o klucz dostępu do API - Request an access key Na stronie Zarządzaj kluczami dostępu możesz sprawdzać poziom zakres dostępu swoich kluczy.
Aby w pełni korzystać z usług UPS Twój klucz dostępu powinien dawać dostęp do środowiska produkcyjnego UPS:
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz Geodis.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API Geodis skontaktuj się ze swoim opiekunem Geodis
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz GLS.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API GLS konieczne jest podpisanie umowy o współpracy z GLS Poland
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz TNT.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API TNT należy skontaktować się ze swoim opiekunem klienta TNT.
Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz DPD.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Aby uzyskać dostęp do API DPD należy skontaktować się ze swoim opiekunem klienta DPD.
SerwerSMS.pl to usługa, która umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości SMS. Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz SerwerSMS.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Zarejestruj się pod adresem https://panel.serwersms.pl/rejestracja. Utwórz dedykowane konto użytkownika API, można to zrobić w Panelu Klienta → Ustawienia interfejsów → HTTPS XML API → Użytkownicy.
Wysłane widomości są wyświetlane w historii obsługi zgłoszenia. Błędy wysyłki (brak numeru telefonu, brak środków) są również wyświetlane w historii obsługi.
SMSAPI to usługa, która umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości SMS. Przejdź do ustawień systemowych, kliknij Integracje wybierz SMSAPI.
Na głównym ekranie modułu zobaczysz jego krótki opis, informację czy moduł jest włączony.
Jeśli chcesz ustawić parmetry modułu lub go włączyć/wyłączyć kliknij Ustawienia
Zarejestruj się pod adresem https://www.smsapi.pl/rejestracja. Utwórz token API: Ustawienia → Tokeny API (OAuth)
Wysłane widomości są wyświetlane w historii obsługi zgłoszenia. Błędy wysyłki (brak numeru telefonu, brak środków) są również wyświetlane w historii obsługi.