Podręcznik Użytkownika
Lista reklamacji to podstawowy ekran podczas pracy ze zgłoszeniami. To na tym ekranie masz możliwość przeglądania pełnej listy reklamacji, sprawdzania statusów, wyszukiwania zgłoszeń.
Z listy reklamacji możesz przejść do szczegółów każdego zgłoszenia. Możesz również zarejestrować nową
reklamację - Dodaj nową reklamację
Możesz wyszukiwać reklamacje używając uproszczonej lub zaawansowanej wyszukiwarki. Pola, które są dostępe do wyszukiwania możesz wybrać w ustawieniach reklamacji.
Wpisz w wybrane pola wartości i wciśnij przycisk Szukaj. System wyszuka reklamacje, w których nawet fragment wartości pola będzie odpowiadać wprowadzonej przez Ciebie wartości do wyszukania. Jeśli przykładowo wprowadzisz wartość "02/2016" w pole Numer, system zwróci zgłoszenia z numerami np. 2/02/2016, 300/02/2016 itd. Kliknij "Zaawansowane wyszukiwanie" a będziesz mógł skorzystać z dodatkowych opcji wyszukiwania.
Pola, które są dostępe do wyszukiwania możesz wybrać w ustawieniach reklamacji. Możesz zdefiniować inny zestaw pól do prostego wyszukiwania oraz inny do wyszukiwania zaawansowanego.
Dla każdego pola w wyszukiwaniu zaawansowanym możesz wybrać z listy metodę wyszukiwania. Dostępne opcje:
W wyszukiwaniu zaawansowanym możesz nałożyć kilka warunków na to samo pole. Kliknij znak i wprowadź kolejny warunek wyszukiwania dla wybranego pola. Wiele warunków nałożonych na jedno pole system sumuje, więc aby wyszukiwanie zwróciło wyniki spełnione muszą być one wszystkie.
Warunki w zaawansowanym wyszukiwaniu możesz zapisywać w systemie i szybko z nich korzystać w późniejszym czasie. Wystarczy, że ustawisz parametry wyszukiwania, wprowadzisz swoją nazwę w polu "Nazwa" i klikniesz przycisk Szukaj
Zapisane parametry wyszukiwania będą dostępne w sekcji Zapisane filtry
Parametry wyszukiwania są zapamiętywane w czasie, gdy pracujesz w systemie. Oznacza to, że jeśli po wyszukaniu reklamacji przejdziesz do innego ekranu np. szczegółów reklamacji i powrócisz do listy reklamacji - parametry wyszukiwania będą nadal obowiązywały.