Reklamator

Podręcznik Użytkownika

Lista reklamacji


Lista reklamacji to podstawowy ekran podczas pracy ze zgłoszeniami. To na tym ekranie masz możliwość przeglądania pełnej listy reklamacji, sprawdzania statusów, wyszukiwania zgłoszeń.

Lista reklamacji

Z listy reklamacji możesz przejść do szczegółów każdego zgłoszenia. Możesz również zarejestrować nową
reklamację - Dodaj nową reklamację

Wyszukiwanie reklamacji

Możesz wyszukiwać reklamacje używając uproszczonej lub zaawansowanej wyszukiwarki. Pola, które są dostępe do wyszukiwania możesz wybrać w ustawieniach reklamacji.

Wyszukiwanie proste

Proste wyszukiwanie

Wpisz w wybrane pola wartości i wciśnij przycisk Szukaj. System wyszuka reklamacje, w których nawet fragment wartości pola będzie odpowiadać wprowadzonej przez Ciebie wartości do wyszukania. Jeśli przykładowo wprowadzisz wartość "02/2016" w pole Numer, system zwróci zgłoszenia z numerami np. 2/02/2016, 300/02/2016 itd. Kliknij "Zaawansowane wyszukiwanie" a będziesz mógł skorzystać z dodatkowych opcji wyszukiwania.

Wyszukiwanie zaawansowane

Zaawansowane wyszukiwanie

Pola, które są dostępe do wyszukiwania możesz wybrać w ustawieniach reklamacji. Możesz zdefiniować inny zestaw pól do prostego wyszukiwania oraz inny do wyszukiwania zaawansowanego.

Dla każdego pola w wyszukiwaniu zaawansowanym możesz wybrać z listy metodę wyszukiwania. Dostępne opcje:

  • ~ - wyszukiwanie fragmentu treści, po wpisaniu wartości 34/12 system wyszuka wartości np. 34/12/2016, 34/12/2015 itp
  • !~ - wyszukiwanie z wykluczeniem wyników, w których fragment treści odpowiada wprowadzonej wartości
  • = - wyszukiwanie pełnej treści
  • != - wyszykiwanie z wykluczeniem wyników, w których pełna treść odpowiada wprowadzonej wartości
  • > - wyszukiwanie wartości większych od wprowadzonej (ma zastosowanie do np. dat)
  • >= - wyszukiwanie wartości większych lub równych od wprowadzonej
  • < - wyszukiwanie wartości mniejszych od wprowadzonej (ma zastosowanie do np. dat)
  • <= - wyszukiwanie wartości mniejszych lub równych od wprowadzonej

W wyszukiwaniu zaawansowanym możesz nałożyć kilka warunków na to samo pole. Kliknij znak i wprowadź kolejny warunek wyszukiwania dla wybranego pola. Wiele warunków nałożonych na jedno pole system sumuje, więc aby wyszukiwanie zwróciło wyniki spełnione muszą być one wszystkie.

Warunki w zaawansowanym wyszukiwaniu możesz zapisywać w systemie i szybko z nich korzystać w późniejszym czasie. Wystarczy, że ustawisz parametry wyszukiwania, wprowadzisz swoją nazwę w polu "Nazwa" i klikniesz przycisk Szukaj

Zaawansowane wyszukiwanie

Zapisane parametry wyszukiwania będą dostępne w sekcji Zapisane filtry

Zaawansowane wyszukiwanie

Parametry wyszukiwania są zapamiętywane w czasie, gdy pracujesz w systemie. Oznacza to, że jeśli po wyszukaniu reklamacji przejdziesz do innego ekranu np. szczegółów reklamacji i powrócisz do listy reklamacji - parametry wyszukiwania będą nadal obowiązywały.

Do góry