Podręcznik Użytkownika
System udostępnia funkcjonalność sprawdzania online statusu reklamacji przez klientów. Dla każdej reklamacji utworzonej w ramach pakietów Profesional lub Business generowany jest specjalny adres strony, na której klient o dowolnej godzinie może sprawdzić status obsługi swojego zgłoszenia.
Wygenerowany adres strony ze statusem może zostać przekazany klientowi w wiadomości email lub poprzez automatyczne powiadomienia wysyłane z Reklamatora (słowo kluczowe {strona_ze_statusem_reklamacji}). Wygenerowany adres strony ze statusem Reklamacji znajduje się na ekranie szczegółów Reklamacji. Podgląd reklamacji tak jak cały system został dopasowany również do urządzeń mobilnych, po zeskanowaniu kodu QR Twój klient może łatwo sprawdzać stan zgłoszenia.
Możesz łatwo określić zakres prezentowanych Klientowi danych — przejdź do ustawień systemu.
Podgląd dla Klienta jest dostępny w pakietach Professional oraz Business